76 117 117
  Lindevej 8, 6710 Esbjerg V

Kundeweb

KundeWEB

Som kunde ved Den Jyske Kontrolcentral kan du få adgang til vores webløsning, KundeWEB. KundeWEB giver dig adgang til avancerede selvbetjeningsmuligheder til din alarminstallation døgnet rundt. Alt du behøver, er dit installationsnummer og adgangskode. Har du ikke det, skal du blot oprette dig på KundeWeb her.

 

Få overblik over din alarm
Med KundeWEB får du overblik over dit alarmsystem. Du kan blandt andet se, hvornår alarmen er blevet til- og frakoblet samt udrykningsrapporter, hvis vagten har været sendt ud. Hver gang dit alarmsystem sender et signal, fx når du tilkobler alarmen, logges det i alarmloggen. Alarmloggen kan du også se i KundeWEB, og ønsker du det, kan du hver måned få tilsendt alarmloggen som en månedsrapport.

Selvbetjeningsmulighederne i KundeWEB er mange. Du kan oprette og slette kontaktpersoner samt tilføje dem til din kontaktliste, ændre i din forholdsordre, se dit alarmsystems zoneoversigt, ændre kodeordet og rette grundlæggende oplysninger.


Du behøver kun et login
Har du flere installationer eller er du tilknyttet flere, behøver du kun ét login. Installationerne tilknyttes dit login, og du kan frit skifte mellem installationerne, når du er logget ind. Ved behov kan der opsættes bestemte brugerrettigheder, så det kun er udvalgte personer, der kan rette og ændre på installationen eller installationerne. 

KundeWEB kan tilgås fra din smartphone via appen Min Alarm. Her kan du dog ikke ændre oplysninger endnu, men vi arbejder på det.

Vi servicerer 24/7/365

Vores kontrolcentral er bemandet hele døgnet, året rundt. Du kan være sikker på, at der altid er nogen, der holder øje med alarmerne – uanset om du er ude eller hjemme, har åbent eller lukket. Det betyder også, at der altid er nogen, der tager telefonen, når du eller dine kunder ringer.

Kontakt os
Vi er ISO 9001 certificerede. Se alle vores certificeringer her