76 117 117
  Lindevej 8, 6710 Esbjerg V

Værdier og leveregler

Den Jyske Kontrolcentral A/S er totalleverandør af kontrolcentralsydelser til det danske sikkerhedsmarked. Ved hjælp af erfarne og professionelle medarbejdere, samt moderne udstyr, udbyder vi ydelser med en høj grad af både stabilitet og fleksibilitet. Foruden kontrolcentralydelser kan Den Jyske Kontrolcentral A/S også tilbyde ydelser indenfor beslægtede områder som 24 timers Call Center og Dispatch.

Vores fokus er at kombinere sikkerhed og service til en højere enhed. Dette sammenholdt med vores målsætning om at være førende indenfor det teknologiske område gør, at Den Jyske Kontrolcentral A/S er en attraktiv partner indenfor sikkerhedsmarkedet.

- MED FOKUS PÅ SIKKERHED OG SERVICE...

Værdier

HANDLEKRAFTIGE

Vi sætter handling bag ordene. Vi finder i samarbejde de rigtige løsninger og vi sikrer at opgaven bliver løst til tiden.

ORDENTLIGE

Vi siger tingene som de er, og vi hjælper hinanden hvor vi kan. Vi er bevidste om bæredygtighed og tager vores ansvar alvorligt.

NYTÆNKENDE

Vi har nysgerrighed, mod og vilje til at gå nye veje. Vi lader os ikke begrænse, og vi løser komplekse problemstillinger på nye måder.

KOMPETENTE

Vi er professionelle med en passion for kvalitet. Vi besidder den krævede viden og de færdigheder, der gør os i stand til at levere et godt stykke arbejde.

NÆRVÆRENDE

Vi leverer tryghed gennem engagement, og vi sa- marbejder for at skabe værdi. Vi lytter aktivt og har oprigtig interesse i dig.

LØNSOMME

Vi driver en sund forretning til gavn for alle. Vi er her også i morgen, og det skaber forudsætning for et langt og godt samarbejde.

Leveregler

Vi flytter os!

Jeg er nysgerrig og har mod på at tilegne mig ny viden. 
Jeg byder forandring velkommen.
Jeg udfordrer måden vi gør tingene på, og bidrager
med konstruktive forslag til forbedringer.

Vi kan mærkes!

Jeg taler pænt til alle, også til dem der ikke taler pænt til mig. 
Jeg er en god kollega, som respekterer forskellighed.
Jeg har situationsfornemmelse.

Vi står sammen!

Jeg bruger min sunde fornuft.
Jeg står til rådighed når der er behov.
Jeg ved at mine kollegaer er afhængige af mig.
Jeg er ikke en struds.

Vi gør tingene ordentligt!

Jeg springer ikke over, hvor gærdet er lavest. 
Jeg ved, at det er kunden der betaler min løn. 
Jeg tør indrømme mine fejl og lærer af dem. 
Jeg følger opgaven til dørs.

Det siger de om os

Kundehus

Vi tager hånd om dine kunder

Engang var kundekontakt noget, der foregik i dagtimerne. I dag er virkeligheden en anden. Kunderne forventer i stigende grad, at de kan komme i kontakt med virksomhederne, når det passer dem - gerne døgnet rundt. 

I Kundehuset sidder vi klar døgnet rundt til at besvare dine kunders kald. Dine kunder får en hurtig og venlig service. Til gengæld får du mere tid til at tage dig af alt det, du kan.
Vi er ISO 9001 certificerede. Se alle vores certificeringer her