76 117 117
  Lindevej 8, 6710 Esbjerg V

Værdier og leveregler

På Den Jyske Kontrolcentral stræber vi altid mod at blive bedre til vores arbejde, mod at yde den absolut bedste service til vores kunder og mod at være en god arbejdsplads for alle. Derfor har vi indført et sæt værdier og leveregler, som hjælper os på rette vej.

Værdierne og levereglerne er til for os alle - de gælder os alle - og de guider os alle. Vi bruger løbende og aktivt værdierne og levereglerne i hverdagen.
Vi er en værdibaseret virksomhed og det skal være tydeligt i den service, vi leverer.

Værdier

HANDLEKRAFTIGE

Vi sætter handling bag ordene. Vi finder i samarbejde de rigtige løsninger og vi sikrer at opgaven bliver løst til tiden.

ORDENTLIGE

Vi siger tingene som de er, og vi hjælper hinanden hvor vi kan. Vi er bevidste om bæredygtighed og tager vores ansvar alvorligt.

NYTÆNKENDE

Vi har nysgerrighed, mod og vilje til at gå nye veje. Vi lader os ikke begrænse, og vi løser komplekse problemstillinger på nye måder.

KOMPETENTE

Vi er professionelle med en passion for kvalitet. Vi besidder den krævede viden og de færdigheder, der gør os i stand til at levere et godt stykke arbejde.

NÆRVÆRENDE

Vi leverer tryghed gennem engagement, og vi sa- marbejder for at skabe værdi. Vi lytter aktivt og har oprigtig interesse i dig.

LØNSOMME

Vi driver en sund forretning til gavn for alle. Vi er her også i morgen, og det skaber forudsætning for et langt og godt samarbejde.

Leveregler

Vi flytter os!

Jeg er nysgerrig og har mod på at tilegne mig ny viden. 
Jeg byder forandring velkommen.
Jeg udfordrer måden vi gør tingene på, og bidrager
med konstruktive forslag til forbedringer.

Vi kan mærkes!

Jeg taler pænt til alle, også til dem der ikke taler pænt til mig. 
Jeg er en god kollega, som respekterer forskellighed.
Jeg har situationsfornemmelse.

Vi står sammen!

Jeg bruger min sunde fornuft.
Jeg står til rådighed når der er behov.
Jeg ved at mine kollegaer er afhængige af mig.
Jeg er ikke en struds.

Vi gør tingene ordentligt!

Jeg springer ikke over, hvor gærdet er lavest. 
Jeg ved, at det er kunden der betaler min løn. 
Jeg tør indrømme mine fejl og lærer af dem. 
Jeg følger opgaven til dørs.
Værdierne og levereglerne kendetegner vores måde at arbejde på. Vil du være med?

Det siger de om os

Kundehus

Vi tager hånd om dine kunder

Engang var kundekontakt noget, der foregik i dagtimerne. I dag er virkeligheden en anden. Kunderne forventer i stigende grad, at de kan komme i kontakt med virksomhederne, når det passer dem - gerne døgnet rundt. 

I Kundehuset sidder vi klar døgnet rundt til at besvare dine kunders kald. Dine kunder får en hurtig og venlig service. Til gengæld får du mere tid til at tage dig af alt det, du kan.

Har du behov for et fast team, en receptionist eller telefonpasning på hverdage? Så har vi et stærkt samarbejde med vores søsterselskab, Flexkapacitet  som i mere end 32 år har leveret kundevendte løsninger i et multi-kunde-miljø. De leverer løsninger fra telefonpasning til receptionist, kundeservice og ordrehåndtering. Nogle gange som buffer for eksisterende medarbejdere, men også som fuld outsourcing.

Vi er ISO 9001 certificerede. Se alle vores certificeringer her