Call Center
 
Callcenter Ydelser
     
Den Jyske Kontrolcentral A/S tilbyder en personlig telefonpasning af ind- og udgående opkald. Call center afdelingen er, ligesom resten af Den Jyske Kontrolcentral A/S, bemandet døgnet rundt og er i stand til at håndtere alle former for telefonpasning.

Det er Den Jyske Kontrolcentral A/S's speciale i kraft af døgnbemandingen at håndtere service- og vagttelefoner for mange forskellige brancher. Igennem en forud aftalt forholdsordre bliver opkaldet visiteret og videreformidlet til de relevante kontaktpersoner hos vores kunder.

Den Jyske Kontrolcentral A/S kan også håndtere receptionsopgaver, og har i dag flere løsninger hvor virksomheder har udliciteret receptionen til Den Jyske Kontrolcentral A/S. Den Jyske Kontrolcentral A/S kan viderestille eller tage imod besked og efterfølgende videresende denne som SMS eller mail.

Fælles for alle opkald er at de bliver besvaret i vores kundernes navn, og Den Jyske Kontrolcentral A/S lægger stor vægt på tilgængelighed, hvorfor vi tilbyder løsninger med et højt servicemål for besvarelsestiderne. Samtidig tilbyder Den Jyske Kontrolcentral A/S mange forskellige rapporteringsmuligheder, således at opkaldende registreres og kan efterbehandles hos vores kunder.
 
Produkt Vagttelefon

Som virksomhedens forlængede arm udenfor normal arbejdstid tilbyder DJK telefonpasning, hvor virksomhedens kunder døgnet rundt kan træffe virksomheden eller en af dens medarbejder.

vagttelefon

Produkt Service og teknisk support

Ønsker en virksomhed at udvide den tekniske supportfunktion til en døgnfunktion - eller bare at virksomhedens kunder døgnet rundt kan få rådgivning og support i brugen af virksomhedens produkter, kan DJK med fordel inddrages i en sådan løsning.

Service og teknisk support

Produkt Ejendomsservice

Stadig flere virksomheder ønsker et kontaktnummer, såfremt deres bygning trænger til ”service”.

ejendomsservice

Fakta
  • 80% af alle opkald besvares indenfor 20 sek – med garanti.

Kontakt os for en løsning – vi har åbnet døgnet rundt.